Navigatie

Hoeveel verzendings- en afhandelingskosten betaal ik? 

€ 3,95, brievenbuspost PostNL 

€ 6,95, pakketpost PostNL 

Gratis verzending bij bestelling boven € 100,00, buitenlandzendingen zijn op aanvraag en in overleg. 

Het vervoer van de bestelling geschiedt door PostNL, onder de geldende Algemene Voorwaarden. Als jouw bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mail met het Track&Trace nummer. Met dit nummer kun je op www.tracktrace.nl je zending volgen.         

Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies en/of schade tijdens verzending van je order door PostNL. Wil je meer zekerheid vraag dan via een e-mail aan ons om verzekerde verzending (€ 14,45). 

Wij verzenden de artikelen met uiterste zorg. De verzending door PostNL vindt plaats onder volledige verantwoordelijkheid van PostNL. Voor beschadiging, vermissing of andere problemen tijdens de verzending is WOONsign niet aansprakelijk. De verzending is voor risico van de klant. Er is wel mogelijkheid (tegen meerprijs) tot aangetekend of verzekerd verzenden. De kosten komen voor rekening van de klant. Laat ons tijdig via e-mail weten wanneer je hier gebruik van wenst te maken. 

Wat zijn de verzendkosten? 

Wij verzenden alles standaard traceerbaar via PostNL. De verzendkosten krijg je bij betalen te zien. Als jouw bestelling door de brievenbus past verzenden wij dit als traceerbaar brievenbuspakje voor € 3,95. Bij pakketpost bedragen de verzendkosten € 6,95. Bij een bestelling vanaf € 100,00 verzenden wij gratis. Mocht het zo zijn dat je bij een bestelling van boven € 100,00 een of meerdere artikelen retour stuurt en het totaalbedrag van de niet geretourneerde artikelen komt daarmee onder de € 100,00, dan brengen wij alsnog € 6,95 verzendkosten in rekeningen door dit te verrekenen met het retourbedrag. 

WOONsign is niet aansprakelijk voor het zoekraken van post. Wil je jouw pakket verzekerd verzonden hebben, dan kan dat uiteraard. Je dient dit dan via e-mail aan te geven voordat je de bestelling plaatst. Mocht het voor PostNL, door het opgeven van een foutief adres, niet mogelijk zijn het pakket af te leveren en PostNL het pakket derhalve aan ons retourneert, zijn wij helaas genoodzaakt de daaraan verbonden verzendkosten aan je door te berekenen.  

Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 

Ja het is mogelijk de bestelling op te halen in Den Dungen, je dient dan in de webwinkel bij het betaalproces te kiezen voor afhalen. 

Is het mogelijk om achteraf te betalen? 

Achteraf betalen is alleen mogelijk bij het afhalen van de bestelling. 

 

 

© 2015 - 2017 WOONsign | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie?
Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen.

Waar worden cookies voor gebruikt?
Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger.

Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies.

Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser.

Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit.

Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies?
Deze website plaatst cookies om de volgende redenen:

Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen.

Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies.

Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen.

Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren.

Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is.

Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is.

AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites.

Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop.

Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking.

Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen?
Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.